دمنوش میوه ای دکتر بین

با محصولات نوشیدنی شرکت دکتر بین لذت نوشیدن را تجربه کنیم

 

امروزه به دلیل رونق یافتن طب سنتی، خواص باورنکردنی گیاهان دارویی و مشغله های شغلی، استقبال از دمنوش های مختلف افزایش چشمگیری یافته است. مصرف انواع دمنوش ها مانند دمنوش دکتر بین، طرفداران بسیاری دارد و از جمله دمنوش های محبوب محسوب می گردد. دمنوش های این شرکت کاملا گیاهی و طبیعی هستند و در انواع متفاوت در بسته بندی های بسیار شیک با قدرت ماندگاری بالا در اختیار دوستداران قرار می گیرد. انواع دمنوش دکتر بین طبیعتی گرم دارد و در تقویت سیستم ایمنی، دستگاه گوارش، سم زدایی کبد، لاغری و کاهش وزن، پیشگیری از انواع سرطان ها و بسیاری از بیماری ها موثر است. این دمنوش ها طعم و عطری دلپذیر دارند و به سهولت آماده سرو می گردند.

شرکت سبز نوش کویر

شرکت سبز نوش کویر با نام تجاری Doctor Bean یک شرکت دانش بنیان و پرورش دهنده و تولید کننده گیاهان دارویی مفید می باشد. این شرکت سابقه درخشانی دارد و تمامی محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی به شکل دمنوش های مختلف و چای  به بازار عرضه می نماید. این شرکت با دو دهه تلاش توانسته است محصولات گیاهی متنوع و با کیفیت خود را به کشورهای مختلف دنیا مانند ژاپن، کانادا و فرانسه صادر نماید.

(تصویر ۱)

دمنوش گیاهی دکتر بین

دمنوش های گیاهی این شرکت طرفداران بسیاری دارند و از تنوع خیلی بالایی برخوردار می باشند. این نوع از دمنوش دکتر بین از برگ، گل، پوست درخت و حتی از شکوفه و دانه  گیاهان دارویی مفید و درمانی تازه تهیه می شوند. دمنوش مخلوط گیاهی، دمنوش بابونه، دمنوش غنچه گل محمدی، دمنوش گل گاوزبان، دمنوش چای ترش و دمنوش چای سبز از جمله دمنوش های گیاهی بسیار خوش عطر و طعم این شرکت می باشند که به صورت جعبه ای و یا تی بگ به مشتریان ارائه می گردند.

(تصویر ۲)

دمنوش میوه ای دکتر بین

دمنوش دکتر بین میوه ای ترکیبی فوق العاده از برخی گیاهان و میوه های خشک شده با کیفیت بسیار بالا است. دمنوش دکتر بین میوه ای به دلیل ترکیبات میوه ای دارای طعمی شیرین و لذیذ است و جایگزینی مناسب برای نوشابه ها و سایر نوشیدنی های قندی مضر است. قند موجود در این دمنوش از فروکتوز یا همان قند میوه ها تشکیل شده است و هیچ گونه آسیبی به دستگاه گوارش وارد نمی نماید. آناناس، پوست پرتقال، انبه، پاپایا، کشمش، رزهیپ و چای ترش از ترکیبات تشکیل دهنده این دمنوش بی نظیر میوه ای هستند. دمنوش دکتر بین  میوه ای سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی و انواع ویتامین ها است و قادر به پیشگیری از بروز سرطان می باشد و می تواند ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین نماید. این دمنوش دارای قدرت انرژی زایی فراوان است و پس از یک روز کاری سخت، پیشنهاد بسیار مناسبی است. دمنوش میوه ها قادر به تنظیم قند خون، فشار خون و چربی خون می باشد و می تواند عملکرد دستگاه گوارش و کبد را تنظیم نماید. استفاده از این دمنوش در فصل زمستان قدرت ایمنی بدن را بالا می برد و ریسک ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می دهد. دمنوش دکتر بین میوه ای مقوی و گوارا را می توان به صورت گرم و سرد نوش جان نمود.

 

برای خرید صابون دکتر بیز میتوانید به فروشگاه من و تو خرید مراجعه کنید , برای خرید صابون عصاره قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز به فروشگاه من و تو خرید مراجعه کنید , قیمت عسل انگبین ۲۰ چقدر است و چگونه می توان این محصول را خرید کنم,فروشگاه من و تو خرید قرص ماریانا دکتر آز را با بهترین قیمت ارائه داده است, پودر گیاهی ماریانا چیست و چگونه میتوانم از این محصول به صورت صحیح استفاده کنند , قرص ماریانا را چگونه استفاده کنیم که بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد,برای سفارش و خرید لباس تم دختر توت فرنگی همین الان به فروشگاه من و تو خرید مراجعه نمایید, محصول حلقه لاغری مگنتی در مدل های مختلف با خاصیت مغناطیسی در فروشگاه من و تو خرید ارائه می شود, برای خرید حضوری انواع اسلایم در شهر قم به فروشگاه من و تو خرید مراجعه کنید , به نظر شما قرص بلوبری خوبه و دارای چه خواصی می باشد , تهیه ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل اورجینال می‌توانید فروشگاه من و خرید مراجعه نمایید , ادکلن بلک افغان اصل دارای رایحه ای بسیار دلنشین و قیمت مناسب است , و فروشگاه من و تو خرید برای خرید بلک افغان سیمین می توانید به فروشگاه من و خرید مراجعه نمایید, ادکلن کرید اونتوس محصولی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در فروشگاه من و خرید ,

دمنوش لاغری دکتر بین

امروزه بحث لاغری و دمنوش ها یکی از دلایل اصلی استفاده از دمنوش ها می باشد. شرکت Doctor Bean با توجه به اهمیت این موضوع توانسته است با تولید دمنوش های گیاهی مختلف و دمنوش لاغری چای ترش و چای سبز رضایت مشتریان خود را جلب نماید. دمنوش دکتر بین چای سبز با افزایش سوخت و ساز بدن، افزایش حرارت درونی بدن و تنظیم آنزیم های پانکراس به منظور هضم چربی ها در کاهش وزن و لاغری موثر می باشد. تمامی دمنوش های گیاهی و حتی دمنوش دکتر بین میوه ای به دلیل طبیعی بودن و داشتن ویتامین های مفید قادر به ایجاد کاهش وزن و لاغری می باشند. دمنوش چای ترش این شرکت به دلیل کم کالری بودن، در کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر و مفید است.

دکتر بین سعی نموده است با حفظ کیفیت و تمامی فاکتورهای بهداشتی در محصولات خود، رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب نماید و گامی موثر در توسعه سلامتی عمومی جامعه بردارد. به منظور دریافت تمامی محصولات شرکت دکتر بین می توان به مراکز خرید شناخته شده، سایت های فروشگاه های اینترنتی معتبر و نمایندگی محصولات دکتر بین در سراسر کشور مراجعه نمود.

(تصویر ۴)

چای دکتر بین

چای نوشیدنی بسیار محبوب و سنتی نزد ایرانیان است که گیاه آن برای نخستین بار از آسیای شرقی به ایران راه یافته است. چند سالی است که چای سبز گوی محبوبیت را از چای سیاه ربوده است. دمنوش دکتر بین چای سبز از همان گیاه چای سیاه بدست می آید و در فرآیند فرآوری کمتر اکسیده می شود. چای سبز خواص درمانی بسیار زیادی دارد و به عنوان یک نوشیدنی فوق العاده سالم مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت دکتر بین چای سبز خوش رنگ و گوارای خود را به شکل تی بگ و یا جعبه ای به دوستدارانش هدیه می نماید. این چای نیاز به دم کشیدن طولانی ندارد و خیلی سریع آماده می گردد. مصرف انواع  دمنوش dr bean  خستگی، کسالت و استرس های روزمره را از تن زدوده و حس شادابی، سرزندگی و خوشحالی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. دمنوش های دکتر بین دارای مجوز از تمامی ارگان های وزارت بهداشت است و به شکل کاملا بهداشتی از برگ، گلبرگ، شاخه و چوب های طبیعی و تازه تهیه می گردند. تمامی دمنوش های  دکتر بین دارای قدرت ماندگاری بالایی هستند و به منظور حفظ کیفیت، عطر و طعم، آنها را در جای خشک و خنک و به دو از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید؛ در صورت رعایت موارد گفته شده دمنوش ها به مدت ۲ سال قابل مصرف هستند و خاصیت خود را حفظ می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *