مجری تور استانبول

آشنایی کامل با انواع تورهای مسافرتی

یکی از ملزومات زندگی انسان‌ها گردش و تفریح است. انسان می‌تواند تجربه‌های مفیدی به واسطه تورهای مسافرتی چه در داخل و چه در خارج از کشور کسب کند. با یک تور گردشگری مناسب می‌توانید سفری آسوده داشته باشید. تورهای مسافرتی علاوه بر اینکه باعث آشنایی شما با دیگر اعضای تور می‌شود، تجربه‌های مفیدی برای انسان خواهد ساخت. در تور می‌توانید از مکان‌های دیدنی به همراه یک لیدر فارسی زبان دیدن کنید و اطلاعات جامعی از محلی که بازدید می‌کنید به دست آورید.

تعریف تور

برای تعریف تور می‌توان گفت که آژانس‌های مسافرتی سفری از قبل تعیین شده را برای گردشگر تهیه می‌کنند و گردشگر از آن استفاده می‌کند. عواملی مثل جابجایی، اقامت، حمل و نقل، خرید و غذا در کنار هم از ملزومات تورهای مسافرتی هستند.

ثبت نام تورهای داخلی

برای آگاهی از ظرفیت مقصد خود، ابتدا با آژانس تماس بگیرید. سپس با مطالعه سفرنامه سؤالات پیش آمده را مطرح کنید. آیین نامه تورهای داخلی را مطالعه کنید و در صورت رضایت، هزینه تور مسافرتی خود را پرداخت کنید. برای امضای توافق نامه، خود شخص و یا نماینده آن باید حضور داشته باشد.

هزینه تورهای مسافرتی

برای اطلاع از نرخ قیمت‌ها می‌توانید به سایت ما که مرجع تورهای لحظه آخری و ارزان است مراجعه کنید. هم چنین آفرهای ویژه که برای فصول مختلف در نظر گرفته شده است قابل مشاهده است. تور ایتالیا قیمت مناسبی دارد. قیمت‌های تور فرانسه ارزان، تور لحظه آخری اروپا، تور ارزان تایلندو تور لحظه آخری چین بر اساس خدمات آژانس درج شده است. هدف ما رضایت شما مسافران است و تلاشمان این است که مناسب‌ترین قیمت برای تورهای مسافرتی برای شما عرضه شود.

آژانس مسافرتی تور کیش

آژانس مسافرتی تور کیش، تورهای مسافرتی ارزان و تورهای لحظه آخری کیش را به شما ارائه می‌دهد. تور ارزان کیش با پرواز چارتری در برخی ایام سال صورت می‌گیرد. در تور لحظه آخری نیز تورهایی با قیمت پایین ارائه می‌شود و البته این دو لزوماً یکی نیستند. در تور مسافرتی کیش خدماتی مثل بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل، صبحانه به صورت بوفه، استقبال فرودگاهی و تخفیفات گردشگری ارائه می‌شود.

تورهای لحظه آخری

تورلحظه آخری واژه‌ای پرکاربرد در گردشگری می‌باشد. اغلب اوقات مسافران صبر می‌کنند تا بتوانند تورهای مسافرتی لحظه آخری را خریداری نمایند. در این نوع تورهای مسافرتی شما باید هر لحظه آمادگی رفتن به سفر را داشته باشید چون ممکن است برای رفتن به سفر فقط چند ساعت وقت داشته باشید. می‌توانید در سایت،لیست تور داخلی لحظه آخری را مشاهده نمایید. کیفیت این تورهای مسافرتی به خاطر لحظه آخر بودن تفاوتی نمی‌کند. اگر قرار باشد با هر قیمتی تورهای مسافرتی را خریداری نمایید، تور لحظه آخری حتی ممکن است تا ۷۰ درصد آن قیمت پایین‌تر بیاید. تور لحظه آخری قبرس نیز یک از این تورهای مناسب است.

تور مسافرتی اسپانیا

موقعیت جغرافیایی اسپانیا در جنوب غرب اروپا می‌باشد. دو شهر مادرید و بارسلونای اسپانیا دارای جاذبه‌های دیدنی بی شماری هستند. در تور مسافرتی اسپانیا به این دو شهر سفر خواهید کرد. قصر سلطنتی مادرید که محلی برای برگزاری مراسم دولتی است در گذشته اقامتگاه رسمی پادشاهان اسپانیا بوده است. از ۶ تا ۱۴ جولای هرساله در شهر پامپلونا، فستیوال سن فرمین برگزار می‌شود که در این مراسم ۱۰ الی ۱۲۲ گاو وحشی را در خیابان رها می‌کنند و مردم از بین آن‌ها فرار می‌کنند.

قیمت تور پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای تایلند است که توانسته است گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند. فصل پاییز تا اواسط بهمن بهترین زمان برای رفتن به تور پاتایا می‌باشد. قیمت تور پاتایا با توجه با این که لحظه آخری هست یا خیر فرق می‌کند. می‌توانید به صفحه هر کدام از تورهای مسافرتی مراجعه کنید و اطلاعات دقیق انواع تورهای مسافرتی، هتل، پرواز و اقامت آن را ببینید و با سایرین مقایسه کنید. هم چنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور پاتایا و خرید آن و سایر اطلاعات تکمیلی با آژانس تماس بگیرید.

مجری تور استانبول

شهر استانبول که نمایی از سنت و فرهنگ ترکیه است، در میانه آسیا و اروپا قرار گرفته است. مجری تور استانبول خدماتی به شما ارائه می‌دهد از جمله بلیط رفت و برگشت هواپیمایی، اقامت به تعداد شب‌های درخواستی، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل با صبحانه، لیدر فارسی زبان و گشت شهری. مجری مستقیم تورهای مسافرتی استانبول افتخار دارد بدون نیاز به حضور فیزیکی شما عزیزان همه کارهای مربوط به صدور بلیط، رزرو هتل، مشاوره، راهنمایی و هماهنگی‌های لازم را، به بهترین شکل ممکن انجام دهد. فقط کافیست که گذرنامه شما حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

تور لحظه آخری دبی

دبی بیش از ۲٫۱ میلیون نفر جمعیت دارد لذا پرجمعیت‌ترین شهرستان امارات متحده عربی به شمار می‌آید. اگرچه دبی جاذبه‌های تاریخی و مدرن دارد اما بیشتر گردشگران به قصد خرید به آن جا می‌روند. دبی هشتمین شهر پربازدید جهان در سال ۲۰۰۷ را از آن خود کرد. کسانی که تمایل دارند قیمت‌های ویژه تور دبی را بدانند به قسمت تور لحظه آخری دبی مراجعه کنند که دارای قیمت‌های بسیار مناسبی است.

تور کوش اداسی

کوش اداسی را یک شهر ساحلی می‌نامند. کوش اداسی در غرب ترکیه واقع شده است. معنی کوش اداسی جزیره پرنده است که جمعیت کمی نیز دارد. در تور لحظه آخر کوش آداسی شرایط به گونه‌ای است که با هزینه‌ای پایین سفری جذاب تجربه کنید. شهر تاریخی افسوس یا کاروان سرای محمدپاشا، پارک ملی دلتای آیدین، پارک ملی بیوک مندرس و دو غار کاراجا و سیرتلانیتی از جاذبه‌های کوش اداسی هستند. اگر به بازی آبی علاقه دارید به پارک آبی آدالند و آکوا فانتزی هم که در نزدیکی کوش اداسی هستند سر بزنید.

قیمت تور مشهد

سایت ما بهترین و مناسب‌ترین تورهای مسافرتی مشهد که از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار عالی هستند را در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد. عده زیادی از مردم برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می‌کنند. قیمت تورهای مسافرتی مشهد با توجه به اینکه کدام نوع است مانند تور هوایی مشهد، تور زمینی مشهد، تور مشهد با اتوبوس VIP، تور مشهد با قطار، تورهای لحظه آخری مشهد و تور آفری مشهد قابل استعلام است.

 قیمت تور قشم

قشم بزرگترین جزیره غیر مستقل در دنیا است. این جزیره در خلیج فارس جزء استان هرمزگان است. از جاذبه‌های قشم می‌توان به غار نمک، زیستگاه امن پرندگان، جنگل دریایی حرا، حیات وحش دریایی، قلعه قشم و … اشاره کرد. این منطقه دارای بازارهای سنتی و مدرن است که به عنوان جاذبه‌های تجاری مناسب به آن نگاه می‌شود. بهترین زمان سفر به قشم فصل پاییز و زمستان است. قیمت تور قشم نیز بسیار مناسب است و می‌توانید با بهترین قیمت از سایت ما از این جزیره زیبا دیدن کنید.

تور لحظه آخری ارمنستان

کشور ارمنستان در شمال غرب ایران است. ایروان پایتخت این کشور است. از آنجا که قدمت این کشور به بیش از دوهزار سال پیش برمی گردد مکان‌های تاریخی زیادی دارد. سفر به این کشور با تور ارمنستان لحظه آخری سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. ما به واسطه تورهای مسافرتی و لحظه آخری ارمنستان شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم تا با توجه به بودجه‌ای که دارید انتخاب مناسبی داشته باشید.

تور لحظه آخری آنتالیا

آنتالیا را به عنوان یک شهر ساحلی می‌شناسند. آنتالیا به مدت ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد به همین دلیل برای بسیاری از فعالیت‌های ورزشی مثل اسکی روی آب، کوهنوردی، قایقرانی و … مکانی عالی به شمار می‌آید. قیمت تور انتالیا با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر خدمات ارائه شده در تورهای مسافرتی متفاوت خواهد بود. می‌توانید با بررسی پکیج تور آنتالیا قیمت مناسب خود را انتخاب کنید و از تورهای مسافرتی ارزان و لحظه آخری آنتالیا استفاده ببرید.

تور ارزان بلغارستان

بلغارستان یک کشور توریست پذیر است که بهترین فصل رفتن به آن بهار و تابستان می‌باشد. این کشور در سال ۲۰۱۷ به عنوان کشور اروپایی محبوب جوانان شناخته شد. دو شهر وارنا و صوفیه جذابیت خاصی برای گردشگران دارد. با خرید این تورهای مسافرتی می‌توانید سفری ارزان را تجربه کنید. تورهای مسافرتی وارنا سالانه ۳ میلیون گردشگر را جذب می‌کند. می‌توانید در سایت، قیمت تور ارزان بلغارستان را پیدا کنید. به دلیل دارا بودن کارشناسان خبره و کارگزاری مستقیم، ارائه دهنده بهترین نرخ‌ها در تور بلغارستان هستیم. برای ورود به بلغارستان نیازی به ویزای شینگن ندارید اما ویزای توریستی برای این تورهای مسافرتی نیاز است که ۹۰ روز اعتبار دارد و امکان اقامت به مدت ۳۰ روز را در بلغارستان فراهم می‌کند.

تور ارزان گرجستان

تور گرجستان یک مقصد ارزان در حوزه دریای مدیترانه است. تور ارزان گرجستان می‌تواند با سفر به شهرهای تفلیس و باتومی و خوردن غذاهای خوش مزه گرجی سفری لذت بخش برای شما رقم بزند. این کشور احتیاجی به ویزا ندارد و به راحتی می‌توانید قیمت تورهای مسافرتی و ارزان گرجستان را در لیستی که ارائه داده‌ایم مشاهده نمایید.

تور آذربایجان باکو

پکیج تور آذربایجان معمولاً برای شهرهای باکو که پایتخت آذربایجان است انجام می‌شود. ورود به این کشور نیازمند ویزا است. بهترین زمان برای این تورهای مسافرتی فصل تابستان است. از جاذبه‌های شهر باکو در این تورهای مسافرتی می‌توان به پارک دالغا پیچ، قلعه رامانا، برج‌های شعله، ساحل بلوار ملی، قلعه دختر و کاخ شیروانشاه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *